کدآهنگ پیشوازهمراه اول وایرانسل
masood789.lxb.ir
  • درباره ما
  • آلبوم های جدید
  • ارسال آثار
  • فروشگاه

به سایت ما خوش آمدید

شما دراین سایت می توانید به بهترین وجدیدترین موزیک های روز دنیا دسترسی داشته باشین.

() برای ارسال نظر و ثبت تبلیغات خود با ایمیل ما درارتباط باشین:



برای ارسال مطالب خود درسایت ما
محل درج تبلیغات شما
لینکهای روزانه
کدهای اختصاصی
  • خبرنامه وب سایت:





دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی گریه هرشب من


دانلود آهنگ جدید ایرانی و جذاب علی لهراسبی با نام گریه هرشب من

گریه هرشب من شده عادت تنهایی عشق تو تو دل من شده باعث رسوایی وای از تنهایی
قلب دیونه من هنوزم دوستت داره ٬ همدم گریه من شب و این در و دیواره وای از تنهایی
هر شب دل من کارش اینه جلو عکسات می شینه میدونم راهی نیست غیر از تنهایی
دنیام شده تاریک و تیره داره قلبم می میره آخه امشب باز حس کردم اینجایی
هر کی میبینه منو میگه از دنیا سیره ٬ تقصیر چشم تو بود دل من بی تقصیره
وای از تنهایی خسته خسته منم دیگه طاقت ندارم کاش بودونی عزیزم هنوزم دوستت دارم
دانلود موزیک 320

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ÇÏÇãå ÓÊ

2تبلیغات

masood789.lxb.ir
درباره ما
به وبلاگ من خوش امدید


نظرسنجی
آمارسایت
  • آمارگیرسایت:

    امروز :
    دیروز :
    هفته :
    ماه :
    کل :
    تعدادپستها : 90
    تعدادنظرات : 0
    افراد آنلاین : 1

تبلیغات متنی



تبلیغات۱
http://avaz92.loxblog.com


تبلیغات ۲
http://avaz92.loxblog.com